Ramundberget??

ja nu o morse ringde dom från Ramundberget och frågade om jag fortfarande var intresserad. Det är jag...
Är nog dock lite mer intresserad av Sälen.. men får se hur de blir-. :)

I ramundberget är det bara natursnö som gäller och det låter ju inte fy skam..;) men där är det längre tills man börjar.. det är inte försen jul.. å Sälen är vid lucia.. Närmast möjligt.. ;)



Bara väntar på att dom skall ringa från Lindvallen och Tandådalen nu med!! vad ja vill.. :):)




Föekylningen vill dock inte ge sig. jag som vill träna!! komma i form!
men på måndag tänkte jag! måste va frisk tills dess.. :) kommer ju va ledig mycke nu me så får träna massa.. :)


Kanske dags att göra sig iordning.. börjar inte försen halv 4 men ändå.. SKa fixa lite saker i stan me.. :)

Detta blev i nge skoj inlägg. men massa vågar ju inte komentera något ändå så..

HAJ

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0