Örebro över dagen.

Ja den gör man inte alltför ofta kan jag lova..

Vaknade halv 9 gick upp och duschade och gjorde mig iordning.. Sen körde pappa ner mig till Nils ericsons terminalen där tåget gick.. Va inte dåligt trött på tåget, sov nästan hela vägen.. :)

Sen väl framme I örebro och Scandic Grand Hotel så sitter man ner och väntar på att introduktionen skall börja.. Börjar snacka me en trevlig kille där. Snacka lite om vad vi jobbat med innan och vad vi sökte och kom ifrån och så..  Satt tillsammans inne i konferens rummet me.. Skönt att man hitta någon att prata med iaf.. :) Verkar grymt lindvallen restauranger!  Får man det så blir det en sjukt jävla rolig vinter!!
Sen så skulle vi servis, kockar och kallskänkor gå upp en våning. Där själva intervjuerna hölls.. Johan, som han hette jag prata med, fick gå in före mig.. Sen var det min tur.. Intervjun kändes bra-.. :) Så nu är det en låååång väntan på ca 2 veckor innan man får reda på om man fick jobbet eller inte! Och vad jag vill!! Så att man kommer bort från allt här hemma! Så slipper alla här hemma mig med i c 4 ½ månad!!!!!!! Gött vaaa!!!


Hemresan var seg.. över 4 timmar på en buss.  Men nu är man hemma och skall strax sova och ladda inför en arbetsdag imorgon!!

Efter arret igår. det är då man verkligen förstår varför man jobbar som man gör. FY FAN VA KUL VI HAR!

Kerstin!!! Tack för lyckönskningarna i morse.. :) Blev jätteglad av det smset!!  Hoppas dom hhälper nu.. ;)
Du ör grym bruuden! Tisdag, det är våran dag det.. :):) Men vi skippar ölen tycker jag! HAHA.



vad är alla? Varför är det inte som det vaar!?

Jag ber om ursäkt. Men jag är ja.

Kommentarer
Postat av: Kajja

Skönt att intervjun gick bra! Hääligt hääligt.. Nu får vi hoppas att du får jobbet så jag får åka lite skidor i vinter då.. :) Vore la skööj :)

2007-09-10 @ 12:27:00
Postat av: tjockis

aaa fan va bra att allt gick som det skulle på intervjun =) aa hoppas du kommer in om det är det du vill, så får man en anledning att åka upp till fjällen.. för 1 månad i thaliand var det tomt så 4 månader är tveksamt! vi hörs...

2007-09-10 @ 12:53:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0