om 9 månader

är det dags för nästa stadium sports camp.. kom på det igår då vi var och kollade handboll! sen snacka jag med fanta nu med..:) då kom det upp.. hehe...



Go deg kväll.. tacoos först. GOTT. sen chilla på rummet med tända ljus å så.. mys på de. :) Kollade klassfesten. i brist på annat.. Kass film.. Nu blev det den underbara Dagboken !! vad jag älskar den filmen.. Kan se den om och om igen.... Men nu skall man bädda ner sig i sängen. och se vad som händer i morgon. Kanske något kul vem vet.

Läsarantalet skjuter upp! Vilka är alla!!!??? :P Hade vart kul att veta..  ;)

image119



Hur skall jag få dig att förstå! Vadå typ kärlek sen första ögonkastet.. ;) synd att du inte känner samma då.. :(  Tror jag inte iaf..



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den filmen

2007-09-22 @ 08:29:47

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0