new haircolour

Eller ja en del är nytt.. :P
Var och tränade i morse. SKÖNT. kände mig inte lika klen idag men svettig oja det blir man! :P Men skoj är det.. Köra combat på onsdag tror jag!:) verkar skoj:) Kommer älska ben låten på nya body pump passet! Cascada!!! - truly madly deeply!! HAde den idag som ben! Yee :)

Sen kom jag på att jag hade tråkigt idag så ringde Camilla och frågade om hon hade någon tid idag så det blev klippning och lite ljusa effekter.. Nöjd, som alltid.. :) Camilla är bra! :)
Hon är fortfarande helt facinerad av mitt hår! Gör ALLT med det, bleker, färgar mörkt (1 gång i månaden typ) , sätter i extentions, permanentar, klipper, och som camilla sa, "misshandlar" mitt hår med billiga schampoon, men ändå är det alltid göör fint och inte slitet! Någon fördel med mitt hår då alltså:P


Ett litet smakprov. Tills man träffar någon som ser det live! :)

tacooos ikväll då.. Yummi. Sen efter det blir det nog inget kul!

Kommentarer
Postat av: michaela

guu vad fint!!

2007-09-21 @ 22:01:25
URL: http://jennymichaela.blogg.se
Postat av: Jasmine

Taaack:)

2007-09-21 @ 22:20:21
URL: http://jasminejohansson.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0