Meeen

När skall dom höra av sig från fjälleeen!!?
Jessica har iaf fått jobb i Högfjället. Karro i Tandådalen.. Och jag väntar svar från Lindvallen och Tandådalen. Hmm.. Ska nog ringa Lindvallen imon. Vill vetaaa!! Börjar bli lite rädd för att jag inte får något jobb. Och då är det att vara kvar i gamla Kungälv. Men OM det nu inte skulle bli något jobb. Ja då har jag en plan. ; ) Får se om den blir verklighet eller om den bara återstår att ligga i mina tankar. Hmm..  Ja ja. Ska inte ropa hej än.


dags för en arbetsdag imorgon. sen är man ledig till nångång i nästa vecka! Vet inte när jag jobbar nästa gång. Hmm. Ska försöka träna en del! Måste måste:)
Imon blir det iaf att kolla på handboll efter jobbet. Kungälv-Sävehof , Mycke sävehof på bara 1 vecka! :P Ska bli skoj att se alla vännerna lira!


är inte trött idag heller. Ska det vara så här varje dag man inte jobbar nu eller? Tärt..


Vart bjuden på fest i Norrköping i helgen! Tror dessvärre inte det blir så! :P Timmy som skulle ha fest. Där Nicke och Patrik skulle vara med. Hade vart sjukt kul men tror inte det blir så! hemskt att åka förbi himelstalund utan alla sports camp afficher! :P Har gjort det en gång, och det var hemskt! Haha. Hoppas på en party lördag här hemma istället? Med vem/vilka återstår att se..  men det brukar ordna sig :)
Kanske filmkväll på fredag då med?

Tydligen kommer det komma gäster till Hotell Tvetgatan snart igen! Haha men det är bara skoj att ni vill komma. :) så det är något att se fram emot! :)


Och ojsan vad besökarstatistiken skjuter i luften! uppe i 48 idag redan! :O är jag så intressant alltså? :P
Skoj att det är några som ger sig tilkänna vilka dom är. :) Det är kul :D


Nä om man skulle försöka sig på att sova. Lite Vänner innan! Ligger i sängen och skrattar för sig själv! Älskar dom! Tänk om man har det så då man blir äldre! underbart liv :)

Kommentarer
Postat av: tjockis

åååh va kul att du kommer ikväll :) vi behöver sånt stöd, iaf jag som är så tjock! =) vi ska nog ut på lördag en hel del folk från laget! kan prata om det ikväll, för du får då vänta tills jag har dushcat och så!! om du inte har nån att ha filmkväll med på fredag så kan vi ta igen lite =) eller det kanske redan va bestämt med nån.. aja men vi ses ikväll! skrik högst när jag kommer in haha! :D

2007-09-25 @ 11:04:32

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0