Lördag

Ja sov ut i morse. SKöNT som bara den..
Sen blev det att åka med pappa och handla lite saker i Kungälv,, Var även och kollade på bil till mig.. Dock på tok för mycke pengar inblandat men ändå!
Kollade det exakta priset på " min" S3!!!   EEhhhmm.. 332 000 för den blå pärlan! Fyyy vad snygg den är..  Vinner jag en miljon så skall jag köpa den! ;)  Sen blev det att lägga sig uppe i soffan och kolla Disney Chanel. Den lilla sjöjungfrun 2 kom. :) Så bra.. Just löööv dsney chanel! =D
Nu på kvällen var man med Jannie Ct och Karro och kollade beck och sedan förortsungar! :) Bra båda filmerna!



Tänk vad skoj man hade det förr.. Allt var verkligen bättre förr. Hmm..Hade allting bara varit som det var så hade det inte funnits några bekymmer. Ni får mig ändå att fundera på varför jag är ja.. Ibland är det som att ni inte ens vill umgås!? True or false???

Lite bilder från förr!

Första matchen      Laget i Izola             Skolavslutning         Skolavslutning         Jag och Kajsa i min trädgård
efter skadan            Slovenien 03            05??                          05??                          05 där med??


Nu är man iaf hemma för dagen. Göra sig iordning och krypa ner i sängen.. :) Myys..
Så natti natti gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fin du blev i håret ju.. jag vill också göra sånt! :) vi såg dagboken på väg hem från sthlm igår.. den är bäst den filmen alltså! åååh.. :)

2007-09-23 @ 11:25:30
Postat av: tjockis

ojsan det ovanför va från mig, det försvann mitt nam noch sånt :D

2007-09-23 @ 11:26:03
Postat av: Steffi

Tänk att vi träffade för första gången i Sloveien :)

2007-09-24 @ 00:11:44
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0