Kyla!

Ja nu börjar höstkylan komma!

Kände det nu när jag stod och väntade på bussen på korsvägen!  Sån där frisk kyla! Var faktist riktigt skönt att bara stå där och vänta på bussen. kunde tagit Röd express som gick en kvart innan Grön.. De e nice.. En sån kväll då man bara vill ta på sig varma sköna kläder och bara promenera och kolla på folk.. Tänk då det är så sent på året och man är ute och går, och det börjar snöa! Underbart! Mössa vantar en mysig jacka och skor och bara promenera runt i mörkret och kylan. Mmmm vill Nu! :)  Svin mysigt!



Tänk om det hade vart så bra att man hade nån att gå dessa promenaderna med.. Hade vart riktit mysigt.. 
Vill så gärna ha nån! Men det finns ingen jag vill ha så ändå.. :P Men man kan ju ändå vilja ha.. hehe..  Men det kommer nog någondag för mig med.. :)


Ikväll har jag varit på invigningen av den nya utställningen på Universeum, Dig it. Verkar vara en ball utställning som nog kommer locka en Del människor till Universeum i helgen. Segt med massa och göra isf.. Men det är ju med Lyx man jobbar med på Lördag :) Vi kommer få skoooj.!! Like always... Kanske utgång efter Arret? Vad säger du lyx.. :)   Jag Madde Johanna och Rebecca, vi gick runt och minglade förut.. Först in på buffén. haha.. sen gick vi och satte oss i Kafet. orka stå upp och äta.. :P hehe..  sen gick vi till kalejdo och kolla in utställningen.. Grym.. :)  blir att leka nån dag. haha..  Fast det gjorde vi redan lite idag! :P Sen en sväng in i akvariehallen och kolla in hajarna..  En haj mindre.. :( :P stackars!! Får ta och skaffa mig mer information imorgon..  ;)

Nu kommer lite bilder från Liseberg och idag.. :)

Ja lite skoj har man allt..

Men nuu skall jag sova! Träna imon bitti. Nice de..

Nattiiiiii.........

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0