Klump

Ännu en dag med tankar....
Får höra av dom på jobbet att jag inte får nervärdera mig själv så mycket. Men hur lätt är det??
Jag och Madde hade Serious talk igår. Pratade om massa saker.. om självförtroende, sporterna, jobbet, hur man är som person. ja allt..  Kändes skönt att prata med någon som förstår en del. Men hon vet inte allt. Inte hur jag känner innombords.    Men en sak sa hon som verkligen rörde mig "Jasmine, du får inte bli någon annan. Det är ju dig vi tycker om" Kan någon fatta hur det kändes att höra något sånt? Bra!  Det är folket på jobbet som man hör sånna saker av! Det är ändå skönt! Tänk om man hade haft ett jobb där man kommer dit med en stor klump i magen, ett obehag över att komma dit.  Jag är glad att jag känner att det kommer bli skoj att komma dit. Nu är man ledig tills på måndag. Skönt med en ledig helg. Återstår att se vad som kommer att hända! (?)


Vet inte vad det är. Men har ont i magen hela tiden, samtidigt som det är ett sug i magen, Och är illamående.
Får ont i magen då jag äter, men får också ont då jag inte äter då pga att jag är hungrig.. Hmm. Magkatarr elller ngt? Kanske beror på att man stressar hela tiden.. Ja mycke som kan orsaka. men palla med att ha det!!



Ja idag har man vart med Cissi och kollar Sävehof - Skuru i Partillebohallen. Uppskrivna så vi slapp betala med! det var nice! Angelica och Patricia som spelade i skuru. Jädra massa slarv spel av skuru så det blev förlust för Skuru tyvärr. Var nog bara jag och Cissi som höll på dom. :) Men snart kommer dom till kungälv! Då kommer nog cissi upp och kollar..:) Ill be there anyway! :D

var första gången jag åkte till partille sen det tog slut, Hade en obehaglig klump när jag körde egenom Partille. Rädd för att få syn på honom eller hans bil eller något annat. Hämskt.... Men men. Såg inget av det så.

Tänkte gå upp imon och köra bodu pump halv 9. Känna att man lever:) Känner för att göra ngt skoj med håret men vet ej vad. Vill klippa av det men vill ändå ha långt hår så vet ej! Hmm...Får se vad som händer och sker..

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0