Herman the snake

igår fick jag en ny vänn! Haha... Neonsnoken Herman!
Jag fick till och med hålla honom! :D Var ganska äckligt. Trodde han skulle bita mig, men han hade aldrig bitit nån
så.. :P   Då har man iaf hållt sin första orm då! :P hehe..


image109


Arrangemanget var iaf gör kul! Massa människor, Glada och det var ett jädra drag hela kvällen. Stog i baren! Gör kul.. :) Riktigt gött gäng där som var där.. riktigt nöjda. Men maten igår var ingen hitt alls. Smaklöst och desserten var misslyckad.. Så vart inte mycke man åt igår.. Hmm. Bättre imon kanske? :)


Skall på liseberg idag med my work mates! Vi har ju ett åkband inneliggande så idag skall vi träffas och åka tills vi spyr är det sagt.. ;P så 15.00 skall vi träffas utanför några st! Bla sara och ingrid vad jag vet.. Men det skall bli kul..




Söndag snart med! Kanske ska engaskera mig i och försöka få med någon ? För tror det är bättre om man inte kör själv.. Hmm... Jäjä återstår och se vad som fixas..
Nu skall jag upp och duscha iaf! :)

Kommentarer
Postat av: lyx

varför heter alla djur på universeum herman? haha dålig fantasi

2007-09-07 @ 16:37:31

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0