Handboll

ja idag efter jobbet så blev det att kolla lite handboll.
Kungälv - Sävehof. som slutade 22-24. men det knappades in en del i slutet där..
Och tjockis min kom in och räddade en straff, dock åkte returen in men ändå! Och vad är det för grej du börjat med me att klappa nätet? :P haha.. Tjock är du!!!

Ska träna handboll själv på Torsdag! När höll man i en handboll senast? Sportscamp ? :P
Ska iaf bli väldigt kul!!!

Dom hära jävlarna i Lindvallen vill ju inte svaara då man ringer, och inte heller ringa upp! SEGT! Ehh AA!
Mycke som hänger på om man får jobb eller inte. Hmmm.
Operationen bla som jag nu ääntligen fått tid till! Dock väldigt olägligt.. För får jag jobbet i Lindvallen är det obligatorisk inrtoduktionshelg samma datum som operationen ska äga rum. och efter operationen  får jag inte anstränga mig på 10 dagar.  Och får jag jobbet så måste jag byta tid på operationen och då kan den komma i november- december. Och ev i december så börjar jag jobba!  Gaah! :P Olägligt! Jo tack!!! men hoppas på jobbet! Operationen får vänta isf. Fuck!!


Tjockis! Filmkväll är du med på va!? Jag linnea Danni som de ser ut nu! :P Hertzie me tror vi på å hoppas på Mattzie.  ja lördag hade vart as kul å shaka våra feta asses ! :P




men NUUU. Är det desperate Housewifes!!!! Så TJAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Jannie

vad ska du operera??

2007-09-25 @ 21:39:36

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0