Hallååååå

ja nu har man lagt på en ansiktsmask! Så kul har jag det 23.52 en söndag kväll! :P
är inte de minsta trött typ.. <segt då man vill sova..
Men skall sätta på vänner om en liten stund då man tagit bort masken och allt!!

åå aleex! vet inte om du läser här längre men du är isf väldigt kass på att skriva någt! :P
Jag har iaf lagt till Basket- Killen på Facebook nu! :P Se om han accepterar! Haha..


Åter igen!!!
Guuu vad kul det är att folk är så sjukt intresserade av mitt roliga (?) liv..
Hade vaeit ännu mer skoj om ni kunde skriva någonting.. Och som jag sagt innan. behöver inte skriva namnet. men någonting hade uppskattats.. :) :)

Sov gott era nyfikna grejer ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Steffi

Ansiktsmask. Gud vad skönt :)

2007-09-24 @ 00:12:23
Postat av: Isabel

jag läser faktiskt din iblaaand ^^,

2007-09-24 @ 11:48:54
Postat av: isabel

och jag är såå bra på att förklara ;) nämen.. hmm kolla där på design på stilmall, så där inne kan du ändra lite med färg, storlekar osv..

2007-09-24 @ 22:39:14

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0