Go kväll

Uppdatering från dagen..
Var inne på banken och satte in mina skattepengar gött med cash!
Sen var det och ta bussen in till staden. Möta upp Kajsa och sen fika med henne.. Gott.. :)
Sen fick jag vara provdocka och prova allt hon tog fram. Hittade dock en tröja som var fin, så den köpte jag.. :) Tur man satte in skattepengarna för dom försvann typ lika fort.. Haha..

Sen kom Kerstin och vi gick på stan lite.. Sen kom vi till warehouse, träffade Diddi. Åt lite go mat och sen så kolla vi lite till i affärer.. Hittade ett linne som såg fint ut på galjen, Köpte det. men nu när ja provade de va de inte alls fint! :P Så får lämna tillbaka de.. Haha..

Sen på hemvägen så stannar jag till vid statoil och Jennifer.. Höll henne sällskap i ( Hmmm de är pinsamt) Men i 1 ½ timma :D hahahaha... Var skoj de! :D

NU skall jag sova iaf! Ledig imon med! Gööööttt. Lön på fredag med.. :) Natti.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0