ett glatt yttre betydet inte att man är glad

Asså jag vet inte vad det är med mig..
Jag tänker aldeles för mycket. på inte bra saker. jag vill vara en sådan person som alla vill vara med och som alla tycker om. jag vill vara som alla andra. Vara någon som lyckas med någonting..
Vad har jag någonsin lyckats med? ingenting.  Jag har ingenting att gå till. Ingenting att "ödlsa" min tid på...
Många gånger tänker jag på vad man ska göra för att förändra mig själv.. Men det går inte. Jag bara är jag.
jag är inte som alla andra..
Vi hade en diskusion på jobbet häromdagen om Självförtroende. En på jobbet sa att jag lägger upp rätterna fint på tallriken. Tack, sa jag lite blygt, och hon som sa det sa att jag allltid lägger fint. jag sa att det var jättekul att höra. Jag sa att jag aldrig haft något bra självförtroende. Jag har aldrig det. För jag har aldrig varit bra på någonting. verkligen ingenting. Allting jag gjort har jag bara misslyckats med. När skall det vända så att jag ska få känna mig riktigt glad, och duktig på nått!!??   Självförtroende är någonting jag förmodligen aldrig kommer att få.  För utan att få höra något positivt så står man kvar på ruta 0 och stampar.  någonting jag duger på, det är jobbet. Där ´vet jag hur det skall göras. men det är också det enda...

jag vill inte känna så. Men kommer det förbättras då? Icke. Alla andra har sitt att sköta. Upptagna med sitt.
jag vill inte vara den jag är. men det är ingen som fattar ändå..
Jag har ett glatt yttre, men innanför det skrattet så finns det tankar. Hela tiden, Varje dag, dygnet runt.


Kommentarer
Postat av: LYX

duu jasse, jag kan säga. you rule! grym e du glöm inte!!

2007-09-19 @ 19:55:26
Postat av: Steffi

Ja klart jag gråter till Ola. Har allt med Ola nu dessutom. Bakrundsbild på mobilen, ringsignal, sms signal. Video med han :) Besatt igen erl vad :P Hahaha! Ska se om vi kan komma upp i mellan handbollen och allt :)

2007-09-19 @ 23:44:19
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: tjockis

nemen jasse du är ju riktigt fet.. det är det enda som spelar nån roll ju! :) jag tycker du är utomordentligt bra!! hoppas du känner det också! men jag förstår dig verkligen, tröstäta ihop eller?! haha.. vi hörs babe

2007-09-20 @ 17:46:32
Postat av: Bell

Aa Heej. Aa nä de är svårt i början, men man lär sig.. tror jag. Iaf jag gjorde det. :)

2007-09-20 @ 21:26:45

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0