en helg i September

Nu är ännu en helg över. Tiden går väldigt fort då det är helg. Hmm.


Började iaf fredagen med att åka och träna bodypump på Sportlife.. Riktigt skönt att träna.. Kändes dock dagen efter! Haha.. Sen var det att vara hemma och ta det lugnt och invänta jobbet. Vid 4 är det dags att åka neråt Göteborg. Jäklar vad parkeringar i göteborg kostar pengar.. Träffade Lollo och hennes lilla Lucas på Universeum då hon och hennes kille var där..Så söt var den lille. :)  Sen var det dags att börja jobba..  Tråkiga dryga otrevliga människor på Arrangemanget. Usch. Fick till och med en sockerbit kastad mot mig.. vet dock inte om det var menat mot mig eller inte men flög gjorde den iaf! :P Var hemma riktigt sent! gick ju inte att ens börja plocka undan koppar och sådant innan dom hade gått.  Så kl 3 lämnade man Universeum för kvällen, Tillbaka redan kl 10.. Fy Fan va trött jag var! Kerstin sa det, Oj , du ser trött ut.. Och inte nog med att man var trött så ligger en förkylning och väntade på att få bryta ut. Vilket den har gjort nu.. Blläää..

Lördagen blev det utgång på iaf. Kerstin och jag på Bryggeriet som alltid! Haha.. Jannie Karro Ct å Anna var där med.. :) De e nice.. Alltid skoj då ni är där med.. :) Sen var det dags att jobba idag igen då, mer och mer förkyld blir man, och även en dag med mycke försäljning... Typ en 80 hamburgare har gått idag! Seegt!  Speciellt skoj då man är halv sjuk och inte alls orkar me sånt.. Men det gick bra ändå. Var ifrån redan kl 6 fast man slutar 7 på schemat.. Det gick snabbt och lätt och städa.. :)
Jag som öppnar imon med.Skönt att gå runt där i sitt egna och veta vad allt är och jobba för sig själv.. :) Kommer bli en döö dag imon, Som alla måndagar.. hehe. Det är nice.  Vill ha Torsdag nuu!!! Vill vara ledig!!!!!!!!!!

Pappa har vait och köpt en digital box nu.. Massa kanaler :D haha.. Fast kanalerna finns bara på tv i stora rummet. så ska nog köpa en till mig själv här nere där man kan kolla massa grymt.. :) Disney Chanel är Given om det blir så! Finns det något bättre lixom? :) Disney filmer.. Mmmm..



Finns ju iiinget bra  på tv nu en söndagskväll heller! hur segt är inte det.. men på Tisdag börjar desperate House Wifes!!!!!!!! GRYYMT!! Säg fan inte det var då jag jobbade arrangemang bara?? Snälla att det ¨är Onsdag!!! Sjuka mig annars kanske? :P


Nu skall jag iaf lägga mig och sova.. Blivit vääldigt lite av det nu de senaste dagarna. Har tagit ett av pappas dunderpiller som han köpte i Usa.. :P haha...

Nattii alla läsare!!!





Jag vill ha någon! Någon att mysa med. Någon att känna sig omtyckt av!  Saknar den närheten! Men när skall det dyka upp någon tro??

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0