=D=D=D=D

Dagen har börjat kanon hittills :D
Vaknar och kollar morgongänget som är så sjukt roliga va!! :P

Sen kommer mamma hem och tar in posten, en riktigt trevlig lönespec som ligger där.. Då blev jag glad. :) Sen så sätter jag på datorn och kollar mina mail. Ett mail från ramundberget!!! Där dom skriver att jag lät intressant i min ansökan och att dom ksulle höra av sig till mig! Wehoo :D Så nu har man mobilen i högsta hugg heeeela tiden!!! :)


Nu skall jag och mamma åka å handla.. Sen ska ja ta spruta mot hepatit A, andra sprutan så att dte håller i 30 år!! Tog första innan jag åkte till Thailand.. :)

Så tjaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: tjockis

aaa jag känner igen det där med goa lönespec. det är det bästa posten delar ut varje månad haha, förutom att det var min sista nu:( mat är gott. ska vi ses snart eller? kanske deg kväll i helgen ju.. man kan ju höras av iaf =) ååååh kollade bilder från turkiet igår fan va ball vi hade det, ankan och grodan :)

2007-09-12 @ 13:00:51

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0