Body Pump

image127Ja det är något sjukt skoj det där.. :)
Precis varit på ett pass ute på Sport life rollsbo.
Så himla skönt då svetten bostavligen forsar från en, hur trött man är i musklerna så man bara vill skrika, då benen är i samma klass som spaghetti. och man känner sig redan super slimmad! Haha vadå psykiskt?
Men underbart är det. Bra musik, bra instruktörer. Jees I like it!

Skulle egentligen kört body combat ikväll. men ändrade mig igår kväll och bestämde mig för pump i morse, goare och träna på morgonen. :) Handboll imon kväll och pump på fredag morgon. :) Sounds great!


Om man skulle försöka få med sig mamma till Ikea och kolla på en liten soffa/pall och ha iställe för puffen? Tror inte hon vill men fråga skadar aldrig :)
men Nu är det dags för en varm skön dusch!

Uppdaterar säkert senare!
Tjaoo!!!

Kommentarer
Postat av: tjockis

jag är lätt med på fredag =) och på lördag går jag med nykter antagligen, har ju trots allt köpt nytt i kläder så haha.. tack för jag också fick vara med i din blogg, jag är ju nästan den som kommenterar mest haha =) du är kalas och det va kul att du kom och kolla igår med inte varje dag ju =) fetissss

2007-09-26 @ 16:05:58

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0