Beng i bollen

Va sjukt seg i morse då klockan ringde, så snoozade 1 ½ timma! Haha... Skönt var det iaf!!

Upp till Fritids och chilla.. Najs.. Va helt borta i huvudet idag bara.. Hoppas det är bättre imon.. :)
Arr imon då!! KUUUL!!! Ser faktist ifram mot det.. :)  Slagga hos Madde me.. Börjar ju 7.30 på onsdag så.. :P Hard work work!
Kollade igenom kalendern förut.. Hmm. 3 lediga dagar av 19. Känns sådär. Vadå hälsa på i väggen? :P haha,,

Jag och mamma var på maxi förut efter jobbet.. köpte ny färg till håret så nu är det nog jämt i håret:P hehe + mörkare.. ;) Sen köpte jag en gräsblomma! Lite fräck.. :) står så fint i mitt fönster nu!  Köpte även säsong 1 av Vänner. Har ju säsong 8, 9 och 10. Kanske inte så bra att se från slutet till början..:P så börjar med säsong 1 nu.. :)
Hehe sjukt bra iaf!!!

Gött me fetlång sovis imon.. Kanske ska försöka sig på en promenix imon på morran! :P Börjar ju jobba 17.30.. Chill..
Arr på torsdag med. :) Och lördag!  hehe...


Om man skulle bädda ner sig nu å kolla vänner då? Ändå inge bra på tv tror jag.. :)


Gräs- blomman:)Vänner säsong ett!



Jag vill ha Snöö!! Tänk vad mysigt att titta ut genom fönstret och se att det är helt vitt ute. Att det knastrar så mysigt under fötterna då man går? Ja hur mys är inte det.. :) Kom och tänka på det nu när jag tittade ut i de svarta..
Hoppas på en vit vinter!!!!!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-05 @ 18:11:45
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0