Bättre och bättre!!!

Ja detta känns bara som att det går bättre och bättre! Nu börjar de verkligen kännas som att man verkligen kommer lämna detta!! Nu väntar jag på svar från Lindvallen restauranger, och så ska Ramundberget höra av sig om att sälja liftkort och så. Och så nu för en stund sen så fick jag ett mail från Tandådalens wärldshus, där dom skrev att dom håller på med rekryteringarna och att jag skulle få besked i nästa vecka, då hon hoppas att jag fortfarande är intresserad!!! Kan det bli bättre just nu!!
Har ju dock inte fått något än men får hoppas att alla 3 inte inte vill ha mig.. :) :)   Kanske kanske en vinter med Karro :P

Åååh vad jag vill!! Ingen kan fatta vad jag vill härifrån alltså!!

Och får jag ngt jobb.. Då äre nytt som gäller!
Då blir det att köpa;
Bil , Ev ny snowboard, snygga nya termobyxer, mössor, jackor, Skidglasögon, vantar! Ja Allt som behövs för ett antal månader i SNÖÖÖ!! 

:D Nu känner jag mig glad verkligen! Tipp Topp verkligen!! Aaah shit!


Ska åka och träna nu med jennifer med.. :) De e nice!!!
Hela sports camp outfiten! Haha, Skor, shorts, tröja, väska Vattenflarra! :P De e nice!

image111

Kommentarer
Postat av: jossan

KUL FÖR DIG JASSE :D

2007-09-12 @ 21:51:58

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0