åter igen har en helg gått

Ja som sagt. en helg över nu igen..
Fredagen var ju då mys kväll med film hos sofie.

Lördagen sov man ut på. sen så var det Thaimat hos kålle å margita där mamma och pappa var.
Jag och jacky åkte bil. haha han är så söt så de finns inte..  Står upp i framsätet och kollar ut på allt. :) hehe goiing




Sen var det ju Inflyttningsfest hos moa :) Var trevligt att träffa alla igen. :)Blev allt ett drag där på kvällen me. hehe. Skoj skoj.. Sen bar det av till staden då för att fortsätta utekvällen. Blev splittring då men hade kul ändå.. :)
Jag åkte och träffade Karro, då vi hade tänkt gå in på valand men de va fölång kö så vi gick till Bryggeriet!! Like always :D  träffade Sebbe, Linus, Skånberg å Kigge där.. :) Var skooj. Sebbe som man in te träffat på ja vem vet när.  Senare då vi inte orkade vara kvar gick vi till Tex mex grillen och köpte nachos med salsa och ostsås!! Såå gott!!!  var la hemma vid halv 5 eller ngt.. Något segt.. :P



Haha sebbe som
sitt rätta jag! :P


Sen var det dags för Handbollsmatch i Skene, mötte tostared.. Vann med 23-22 efter att ha legat iunder nästan hela matchen.. Men vann gjorde vi iaf ! :D Gött.. Var riktigt skoj att spela.. Vi hade hela en avbytare så det blev mycket speltid! speciellt i tredje halvleken då Terra skadar sig och vi får spela utan avbytare i 18 minuter.. MEn grymma som vi är kämpar vi gärnet och vinner..  Gick lite segt för mig i första och andra halvlek men i tredje så släppte det. Fick in 2 bollar iaf. :)   Handboll är verkligen kuul!!!!
Och dom testar en ny grej på Div 3. Med att köra 3*20 istället för 2 *30..  Tycker det fungerar bra faktost... :)


nu sitte rman iaf hemma och ska sova snart. är så sjukt trött.. men så nu alla läsare så har ni min sammanfattning av helgen.. :) Enyoj!! ♥

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0