wehoo!

Vad glad man blir då man kommer in på bloggen och ser att man fått massa komentarer !! :D
Göööör kuuuul!!!  :) :)


Jag kan säkert vara otydlig med det med operationen. Men vännerna här i Kungälv vet att det är halsmandlarna som skall bort! Men finns ju även lite andra läsare :D
Och det är för att jag haft 234354345 halsfluss under förra året typ och då skall jag få ta bort dom så jag slipper eländet.. :)
Men man börjar bli lite rädd nu faktist.. Om 2 veckor exakt är dom borta för alltid!!! :O



Känner att ja har lite träningverk i kroppen av Pumpen igår.! Hehe de är niice!!!
Hittat mitt gamla gameboy!! Haha hur skoj är inte det då? :P

Så regnar det ute nu me.. Jag som hade tänkt gå ner till Kungälv och lämna in mina stävlar men orka gåå! Vart är mamma med bilen??? Om man skulle kolla vad som finns att äta dåå!
Tjarååå

image142
För dom två är världens bästa killar!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

lycka till på matchen ikväll då, gör en massa mål till mig :)
får synas snart juuuuuuuuu

2007-10-11 @ 14:07:11

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0