Vill vill vill

Pratade med Sebbe i telefon förut. Jag och Sofie ringde honom.
Vad jag saknar honom!! Gaah Sjuukt! Hade så gärna vart och träffat honom va!!
Hans goa norrländska och mysiga röst!

Ringde Michaela med och grattade henne. Hon blev glad då hon förstod vem det var! :P
Shit verkade vara drag där uppe iaf! Utan tvekan!
Haha som hon sa ! "Sebbe tycker bäst om dig" åååååhhhh



Kollade förut vart Sundsvall låg förhållandevis till Tandådalen. Och det var 38 mil till Sundsvall..
Så är man långledig i några dagar så blir de en tripp! :P Sebbe sa de var okej! :P Haha.. ska kanske berätta det i nyktert tillstånd me.. hehe..  Men åååh vad jag viiilll! Han är den man verkligen vill träffa! Tycker om honom!!!!



Kommentarer
Postat av: michaela

hahahahha jaa fan va full jag var, däckade ju halv tolv;)

2007-10-07 @ 20:08:56
URL: http://jennymichaela.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0