TRÖÖTT

Jag är sjukt trött!!! Var ju hemma vid halv 5 i morse. La mig direkt och somnade faktist..
Sen vart det dags att gå upp kl 11 för att spela match 12.50!!
Kände mig riktigt bakfull då det var dags för uppvärmning.!! haha. Bakis utan att druckit en droppe alkohol! men men..Vi vann iaf matchen! grymt bra! Skoj me! Blev 4 bollar för mig! Bra avslutning på handbollen denna säsongen :)
Sen kom man hem. Pappa kom hem med pizza för ingen orkade göra någon mat. sen efter det så vart ja så sjuukt trött så jag somnade på sängen! sov i 3 timmar. är dock fortfarande lika trött men nu är det dags att vara vaken så att man kan somna ikväll. :)   The Beach kommer ikväll med på 6an... Mmm.. Maya bay är den bla inspelad på! :) där man vaaariiiiit!!!

imon stänger dom av vattnet på tveten igen.. Segt men men.. blir la bra de ändå! :) 
Sen på Torsdag är det dags för operationen!!! =/ =/ =/ =/   .  Jag vill inte längre!!
Ska åka och handla en massa glass nu nåndag. Så att man har något att äta under nån vecka!
Massa isglass och vanlig vanilj. så att det inte är massa bitar och så som river upp i halsen.
Aj aj aj!!! Måste nog även köpa en till Vännerbox så jag verkligen har ngt att kolla på!!!
Nää nu orkar jag inte skriva mer!!!
Enyoj peopole!!!!!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0