Träna träna

vart och tränat core och Body Combat nu ikväll..
Haha Jag och Jennifer på Combat! Haha. När vi väl kom på hur vi skulle göra så var det slut och nästagrej skulle göras! haha... Ibland bara stod man och tittade för man hängde inte med! :P men instruktören var grym så kommer lätt gå på det igen.  Var en blandning av Karate, Kapuero [hur stavas det Kerstin?:P] och lite så.. Så man skulle slåss mot sin spegelbild och kicka och så! Sviiiin Kuuuuul!!! tur att det inte är några som ser in!
kordination och handbollsspelare är ingen bra vän! Ja det skulle ses! Men nää !! :P
Precis som när vi var mindre och var på pulsen och körde step upp med handbollen! haha vilka skratt man fick och vad dåliga vi var! :P

Jessica som är instruktör i Bady Combat! Otur att våra fjäll ligger grannar då! :P Om hon ska köra sånt där uppe är det ju as ball! Ska gå på ngt av hennes pass i Kållered me.. :)

Nu sitter jag och käkar min Müsli som jag fortfarande har kvar från Sports Camp! haha.. Den tar Aldrig sluuut! Haha. Fastän pappa äter en del! :P men de är gott!!!!!

Ja annars så har jag väl inget mer just för tillfället:P
Men Komentera ändå Gärna!!

Tataaa


Kommentarer
Postat av: Jennipher

hahaha jag hade kvar min i typ över ett år innan det blev dags att slänga det som var kvar. :P

2007-10-04 @ 10:40:37
Postat av: lyx

snygg stavning :P

2007-10-04 @ 16:49:55

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0