Tidig kväll

Ännu ett kvällsArr. Dock vart vi fördiga redan 22.00. och därmed fick jag ta den bussen hem! SKÖNT!!
Rektorer äter och går! vem stannar inte och äter mycket då det är gratis mat? Haha.
Träffade Min Sambo på bussen med!! Vi hade några indier framför oss som stirrade som attans.. Äckelgubbar!!
Vi skall kanske ta en tripp ner till Ullared och handla upp förråd inför La fjäll!!! Gaaah va jäävla skooj vi kommer ha!! haha shit! Men julafton , Karro firar med sin moder och broder och jag sitter och kollar kalle anka och käkar köttbullar och prinskorv! :D Haha. Förhoppningsvis jobb då! Lät ganska kul då jag sa de! Fick oss ett gott skratt! ;)
Karro har även sagt att det är okej att jag kickar ut henne om David kommer på besök.! Hon tar soffan! haha!! :D

Imon är det dags att göra Svenska provet till Polishögskolan! I hope it will go my way this time! Hade vart skönt att klara de!  men den som lever får se.. :) Blir också att jobba imon.. Hoppa in och stänga bara.. typ 3 ttimmar! :P men det är pengar det med! Haha.  Seeeen vet jag inte när jag skall jobba igen. November, 7 Tror jag!
Sjukskriven i 2 veckor. soft! men mindre skoj!

och imon skall du me opereras! Skall skänka ännu en tanke, Förutom dom som finns hela tiden ändå! men det vet du.. ;)  Och jag hoppas det löser sig Snart!!!

Nää om man skulle kolla på prison break som man spelat in nu då.. yepp det blir det!
Kommentarer TACK!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0