Ta mig dit. NU!

Tänk er. En kall frisk, vinterdag. Solen lyser från en klarblå himmel.  ca -5 grader. Man är fullt påklädd med varma skor, termobyxor, jacka, halsduk, vantar och mössa.  Man promenerar, bara andas in den friska luften. Ser den kritvita snön glittrandes på marken!  vart är jag? Jo, i Fjällen.
Det är kväll, Även här, fullt påklädd. man promenerar i mörkret. Det är lite kallare kanske -8 grader. röken kommer vid varje utandning. ser hur snökanonerna är igång och belysningen lyser så fint över backarna!  Helst av allt hade man ju haft en mysig kille med sig som man bara pratar om allt och inget med!! Annars går en vän kanon med!

Där, ja just där! Kommer jag befinna mig om ca 1 ½ månad! Helt Underbart! Kommer även fira en julafton med Snö, en nyår med Snö, en födelsedag med Snö! Det säger sig självt! Kan det bli bättre?

NEJ
image162




Det är nu, man verkligen förstår varför man skall åka och säsonga!
Det skall bli så fruktansvärt skönt!  4 ½ Månad, Ja så länge skall man bara lämna allt vad Kungälv heter! Trivs jag, vilket jag säkerligen kommer göra, så skall jag försöka att inte åka hem någongång! Kommer väl kanske bli nån gång ändå. men jag vill inte som jag känner nu.
Skulle folk ärligt bry sig om man inte kom tillbaka till Kungälv på ett tag?

Här ligger man hemma dag ut och dag in. Men jag mår Bra, Tackar som frågar!!!
Torsdag, då skall jag ut ur huset! Skall träffa människor! Goa människor! :)
Ev äta tårta med! Gott. :)

Nu skall jag iaf kolla på prison break och sen sova! Natti alla smygläsare!!

Kommentarer
Postat av: bell

vintern är bara sköön då det är riktig snö och hela paketet :D så blir nog skönt där i fjällen!

2007-10-29 @ 22:48:16
Postat av: lyx

jag vill att du ska komma till gbg!! men annars kommer jag upp! =)

2007-10-31 @ 13:41:51

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0