Söndag

Söndag!!!!!!

Ja dagen då. Vaknade upp och kollade på klockan, stod på 11.50. aja de e skönt! lagom så man kan ta nya mediciner utan att det blir för tätt!! men jo visst, Sätter igång datorn! Och då är klockan bara 10.50!! Vintertiiid!
Hallå! Jobbigt med allt med sånt! :p

Ätit massvis idag! En hel skogaholmsmacka! Tog endast 40 minuter!! Räkost på med. :)
Gott!!!
Sen så blev det även middag idag med!! Potatismos, sås och lingon! Riktig mat! Gick kanon att äta! och har inte haft så mycke ont i dag alls, kunnat prata massa!
Pappa tycker det är gör kul att jag inte kan äta så mycke, igår kom han in med en skål godis och sa. ååh vad detta är gott! ja just de ja du kan ju inte äta det! haha. Och så komme rhan in och säger då de var dags att äta och att jag skall duka. och börjar skratta och säger ja just de ja du får ju inte äta! Såå taskigt! men idag kontrade jag me att jag åt 2 tallrikar potatis mos!!! + smaka på köttfärslimpan! :P
Jag kan med!!!


ja vad skall man skriva mer.. Hmm. Ensam mamma söker om en stund! haha. lite ball! :P

Bästa vännen just nu!! ;)



Jag saknar din röst!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0