Solsken

Vaknade nyss. Gav mig själv sovmorgon idag!
Drog upp rullgardinen och solen bara strålar in i rummet! Härligt!
Har typ bara 1 timma på mig tills jag skall ta bussen. men men det fungerar!
Börjat bli väldigt kass på att äta nu. Hmm. Typ igår 2 mackor en muffins,, och på kcällen då Jorden Runt Buffé. men den är inte god så blev bara nudlar och kycklingklubbor! det enda som är gott! :P
men från och med torsdag blir de ännu mindre mat.. Usch! Imon kommer jag nog bli nervös då jag inte har något inplanerat! mer än att köpa glass i stooora lass!!

kollar på nyhetsmorgon. Ken spelade där med nån låt. Kommer då på att david spelade upp den för mig för ett tag sen!! ^^
Drömde om honom by the way inatt!
Haha. Han skulle ha basket match i Norrköping i Mässhallen som dom alltid har!
Jag och pappa åkte upp. Haha. Men jag hittade inte i mässhallen! :P den såg inte ut som den brukade och dolphins spelade på utomhusplan. fattar inte hur de blev men drömmar är drömmar!  men han satt och skötte musiken å bla bla bla! Haha skoj dröm, men sen ringde klockan! hmm.. :P

dags att gå upp och ta en dusch nu och sen ta sig till Polisen!!
Cross your fingers pepole!!!!



Sen med fyller Stefanie hela 20 år idag!! weehoo!!!!!!
grattiiiss!!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0