seg dag

Riktigt seg dag idag hitills.. vart å pumpat på morran.. sen hem och duscha och så.. Gjorde inpackning och allt så nu mår mitt hår prima.. :)
Sen somna ja! haha.. mitt på ljusa dagen.. :P
Fick sånt sjukt sug efter stuvademakaroner och falukorv. så det blev det! med massa morotstavar.. Mums.. Blev älgpasta. såg ut som älgar gör goa:P

Sen nu förut så ringde de, 011 nummer. koppla inte riktigt men oja det var den jag ville det skulle vara^^,
Massa prat om allt och inget. :)
Nu bara väntar jag på att tiden skall gå så att man får åka in till stan..
Sen hem igen och chilla..
Anki ringde förut.. Ska jobba arr på lördag! Äntligen i servisen! :D såå kuuul! Bar och grejer skulle det vara.. det är sjuuukt kul... ;) Det tycker vi om!!! :)

Fortsätta glutta på tv nu då en stund till..

Vill att det skall vara ikväll nu;) ;)

Kommentarer
Postat av: Jennipher

asså ett 011-nummer :D :P

2007-10-16 @ 09:57:00

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0