SAKNAR

Återigen kommer detta ständiga tjöt om Sportscamp!
Måste tjöta av mig om det det bara är så.!
Återigen sitter man och kollar igenom bilderna från sommrarna som gått. Man kommer ihåg allting som att man kommit hem från det nu! Det är verkligen så himla kul. Allt det jag skriver, skriver jag om och om igen. Kan rabbla det hur många gånger som helst! som ni trogna läsare säkert märkt! ;)
Det går inte att beskriva, Det måste Upplevas!
oavsett om det är som deltagare eller ledare. Jag ångrar att jag åkte till sportscamp som deltagare då det var de sista året för 87 or. Skulle åkt tidigare! Men tillbaka är man :) och tur är det! Den gemenskapen man har där den får man leta efter. Efter bara en vecka känner man alla som om man vart kompisar hela livet.
Tågbytet i Katrineholm med väskorna, och man sätter sig på tåget som stannar i Norrköping! Då ler man! Och när man börjar känna igen sig då man närmar sig, kliver av tåget och möts upp av någon! GAAAH!!!! DÅ börjar det, 2 veckor av en massa skratt! :) :)

jag saknar det så sjukt mycke! Vill ha juli Nu!!  jag saknar allt med Campen!

♥Tidiga mornar, sena nätter
♥Gemenskapen
♥Kidsen
♥Mitt och Steffis fnittrande igenom nätterna
♥ The Shaddow + instruktörerna
♥Busen på både ledare och Barn
♥De eviga promenaderna mellan Himpa, Mässhallen, Curlinghallen, Activitytown och Login
♥Till och med tjötet till barnen om att in te gå på gräsmattorna!

Ja HELT undebart är det!
Bilderna, ja man bara ler och känner pirret i kroppen då man tittar.



image156
Hur kul hade vi det inte med den bilen då? :)  I just say Oooooo


♥Sports Camp♥
Alla bra samma vecka!
I like it, I like it alot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja älskar campen.. mentyvärr kommer ja inte komma tillbaka pga en del saker..!

2007-10-13 @ 15:00:14
Postat av: Steffi

Ja jag är mörkhårig nu, Lång historia : P

CAMPEN ROCKAR FETT

2007-10-13 @ 20:44:46
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: maria

gosh,
jag saknar det verkligen :/

2007-10-13 @ 23:24:36
URL: http://mariahossman.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0