Så seeeg

Ja vet inte om det är min cp data eller om det är cp internet som är helt efterblivet. Men segt går det iaf! Och det är så frustrerande så de är inte klokt! Går inte göra någonting och när den stått och laddat i en kvart så kommer de fram Error på sidan typ, eller så att sidan kan inte visas! Bläää!!!! :P


Har iaf städat iordning på rummet nu så nu är det tro det eller ej..... FINT!!!
Har dock inte tagit mig ann Garderoben men de får komma en annan gång.. Finns ju så mycke skit där i så det tar ju tid! :P Min gräsblomma ja köpte för ett tag sen håller nog på att dö! Jag kan inte hålla en liten blomma levande! :P Får fråga mamam vad jag gör för fel! har också röjt undan i hela köket å diskat undan och allt. För min handikapade syster kan ju inte ens ställa in ett glas i diskmaskinen så hon ksulle ju aldrig få det i hövvet.
Sitter och väntar på att Jennifer skall sluta jobba så vi kan gå och luncha på salladsbaren i Kungälv.. är typ som paprika.. As gooottt!!! Men nu så slipper man åka ända in till gbg för att få goda sallader.. :)
Funderar på att datanörda mig totalt genom att spela Data! Haha.. Det är varning på det men bra tidsfördriv...
Men nu har jag skrivit av mig lite iaf! :p

Tuddiluu

Kommentarer
Postat av: tjockis

tänkte bara säga att du är fet! men jag tycker om dig ändå...

2007-10-04 @ 18:40:04

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0