Rubrik is the shit!

Jobbat idag då!
Är faktist kul då man väl kommer igång och jobbar!!
Vart Sten dött idag bara!!! Och en sjukt jävla trist Praktikant tråkigare får man leta efter.. Så otrevlig, inte ett leende har man sett på 2 veckor! PEST!!!! Kan ingenting, VILL ingenting!! Gaah tur man inte var sån som praktikant!!
Hanna skulle ha skaldjursbuffe på Arret idag! så vi stog och käka räkor och kräftor!! De är ju så goooottt!!
Västkusten säger då det!!! ;)

nice att vakna ida!
Fick ju ett telefonsamtal precis då man vaknat! ;)
MMM de e nice!! :)

Och för er som inte vet det så har jag köpte jag en BIL igår!!!
En röd liten Polo! :D


ja vad skall man skriva mera då?
Jobb imon med iaf!
Och det är många som komenterar och det är sviin KUL :D
Keep going!!!

Peking Express nu. ;)

Kommentarer
Postat av: kungen

hahah kul attdu uppskattar kommentarer. dock så hoppas jag att du uppskattar mina mest;) puss på dig gullet:D

2007-10-18 @ 22:18:49
Postat av: bell

kul med ny bil :)

2007-10-19 @ 10:05:52
Postat av: Kaajj

Vet inte vem "kungen" är men han har jävligt fel.. För jag VET att Jasse uppskattar mina MEST! :) Fina bilen! Ska kila upp till 211'an o spana in den sen! O Jasse, jag kommer VISST att svara på ditt facebook meddelande (frågorna..). Det kommer ta lite tid bara.. ;) hihi.

2007-10-19 @ 10:43:40
Postat av: Jasmine

Haha kajsa Kungen som han kallar sig är david. du vet basketspelaren! :P
ja men nu står han där uppe å fryser så du får gå och klappa om honom lite.. han vill ha kärlek:)
Väntar spänt på svaren.. ;);)

2007-10-19 @ 19:34:43
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: lyx

snygg bil!! vet du, kan hända att jag inte hinner se dig imorran, ska ju till varberg!!

2007-10-19 @ 22:25:39
Postat av: Jasmine

men kerstiin! du jobbar la till 17? KOmmer nog innan.. knske:)

2007-10-20 @ 02:05:31
URL: http://jasminejohansson.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0