Orka Jobbaaa

Vem vill åka och jobba kl 5? Inte jag!
Jobba arr ikväll. beräknat slut 01.00. Jippie.. En kort me så det okmmer nog bli sent. men dom är bara 35 personer så det skall nog gå. Får ju hjälp med smakstationerna iaf! nice. Hon kanske till och med plockar undan dom så vi kan ta hand om dukningen och allt i akvariehallen..  Är ju bara buffé me ifs så de är inte så jobbgt. Bar me. As kul ifs men som sagt. en måste stå i baren hela tiden och en annan får duka av och så..
men men får hoppas det går bra!!!


Har vart uppe och lämnat mina vinterdäck hos farmor och farfar.. Sen har pappa fixat med bilen med så att nu vill han starta fastän han har blivit lite varm.. :) Pillat med basen me så att man kan höja mer utan att det bara dunkar! :)  Jag gillar min bil:) :)


Sen så hoppas jag på att Lilla Landin kan få den förbannade telefonen att fungera!!! :P
Saknar ju rösten.. ;)

precis käkat lite tacos.. skall strax börja göra mig iordning.. Baaah. Orkaaa.. Fast det bli kul då man kommer igång med dukning å skit.. :)
Jaja.. En liten uppdatering iaf!!

TJARÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0