Onsdag kväll

onsdag kväll. Har verkligen inte kännt för att blogga nu de senaste dagarna. Dåligt med kommentarer och sådant..
Men men..
Idag då, vad har man gjort.. NAADAA.. Haha hur skönt som helst!
Eller jo, började dagen med ett Body Pump pass och sedan lite solning på det! Underbart att börja dagen med pump. I like it.. :) Sen så bar det hemåt. verkligen bara degat idag.. Sov en stund nu på eftermiddagen med..  Gott!!



Pratat en del med Basket idag på msn, Eller David som han heter egentligen då! :P

hur skoj som helst att prata med honom. Lätt att prata med och öppen och så.. I like it.. ;)
Från norrköping med.. Snackar Ösjötska med! mmm.. :) (stavas sägert inte så) Ful dialekt egentligen men de påminner om campen! hehe..  Otur att han var i Göteborg med basketen förra fredagen, Innan vi börjat snacka.. Hmm.. Men skulle ju tydligen till borås snart.. :) :)   Har ju lovat honom en dejt om han kommer till göteborg.. ;)



Deg dag imon med då.. Match på kvällen. Nice!  Sporttjejerna i Lisebergshallen 18:30!! Yes! det är det..
Och imon, är det bara TVÅ veckor till operationen.. :( Vill inte längre. Kommer må så jävla prima.. Hmm...

Näää. nu ska ja inte skriva mer!
Kommentarer UPPSKATTAS!!!!!


Kommentarer
Postat av: bell

yes heej. jag är väl inte så haj på att läsa massa andras bloggar (förutom att skriva min egna :P) meen då jag gör de så försöker jag lära mig att komentera. Så är jag förbi här så ska du får märka de. ^^

2007-10-10 @ 23:08:13
Postat av: michaela

men vart ska du operera dig :O?

2007-10-10 @ 23:42:47
URL: http://jennymichaela.blogg.se
Postat av: tjockis

men tänk va skönt då du gjort operationen och sen inte behöver halsflussnått mer.. jobbigt att få det uppe i fjällen! :) men jag förstår dig.. vi hörs!!

2007-10-11 @ 10:05:15
Postat av: Anonym

fy inget skoj me operation.. blev sj opererad för en månad sen..

2007-10-11 @ 10:47:09

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0