Kan inte somna!!!!!

Jag kan inte sova!!!!
Jag blir galen! Känner att jag är trött men kan bara inte somna!!! Klockan närmar sig halv 2 och jag ska på ett pass imon bitti halv 9!!!!  Jasmine du måste sova nu!!!!
Ligger och tänker på en viss person ^^,
Mysigare människa vet jag inte just nu! :P och ändå har vi bara pratat i telefon!
Men man gick ju och spanade i 2 veckor så.. ;)

Har gjort allt jag brukar för att bli trött. Kollat på tråkiga program på Tv, funkar ikke! Kollat på Vänner, brukar somna då. men Ikke! Spelat Game Boy! (dock ny grej) men inte blev man trött då heller. nej nej bara förbannad för att man inte klarade banan så stängde av! :P
DETTA ÄR GRYMT JOBBIGT!!!!!

Gaaaah!!! Nää nu skall jag försöka få ur dig ur huvudet och försöka sova.. ;)

GOD NATT ALLA SOM REDAN SOVER!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tjockis

oj jag hatar med sån känsla av att man är trött men inte sover ändå, jag brukar alltid drömma mig bort vaken och sen somnar jag ändå :) det är rätt skönt faktskt.. aaa men igår va ingen kul dag med handbollen :( men jag va duktig ett tag iaf, så det va väl lite roligt iaf. eller inte men ändå.. vi får ses nu innan du operarear dig så vi hinner snacka lite skit först haha =)

2007-10-15 @ 11:06:14

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0