Kall kväll

Nu har man precis kommit hem från krogen! haha.. Om man nu kan kalla det krogbesök! :P Inte en droppe alkohol! sköönt att veta att man mår bra imon då ma vaknar:)
jag och Jannie åkte in vid halv 12 och mötte upp Karro! Haha va underbar du är sambo! :)
Blev ju bryggeriet för ovanlighetens skull.. dock inge kul folk så de vart inte långvarigt.. :)
Åkte till Mc Donalds på Stigs Center. Gott med nattamat:P Så nu ska man allt sova lite grann!


Dagen började med Body Pump. Gött! :) sen till jobbet. ganska segt men de funka..  Kom därifrån strax efter 6. Åkte till moster och visade min nya dunka rejser.. :) :)  Den jävlas lite med mig ibland!
men men..

Sen hem och käka kräftor som Hanna glömde i svalen! hhahahaha! GOTT!! Jag och pappa satt och möla kräftor förut.. :) Mmm....


Och ja du! Väntar fortfarande på fyllesamtalet från dig.. Börjar tro de inte blir ngt,, Ingen telefon från polaren eller?
Bäst för dig att du har en bra ursäkt.. ;) Haha. Annars du....... :P


Nu är det iaf för jävla kallt ute! -4 grader hittils. Och jag är trött.. så nu ska jag sluta blogga och lägga mig och sova!
Arr imon kväll.. Palla, 2 pers bara. eftersom Ankie är sjuk. Kommer ja hem innan 04.00 är jag glad!!!! Bil imon? Eeeh ja det känns som en idé!! palla sitta på en buss med massa fulla människor då man är trött!
Så nu så!  GODNATT!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0