Grymmaste vintern kommer

Vart i stan nu på kvällen och träffat Linda från Tandådalen!
Gör trevlig. och längtar nått SJUKT tills jag får åka upp nu!!
Allting lät så himla bra de hon berättade.. :)
Och jag och Karro kommer till 99% få bo med varan!! Gaaaah säeger jag!!
Så runt Lucia så kommer kungälv slippa mig tills mitten/slutet av April!!!!
Det kommer bli så sjuukt ball så de finns inte!!
Frågade henne hur det var med besök. nemas problemas.. ;) Bara dte var lugnt för den jag bodde med och okej för cheferna! Så förhoppningsvis får man upp någon;) ;)



Såå nu sitter man här och väntar på att klockan skall bli liiite mer så man kan ringa David.. :)
Vi vet ju vart vi har varann! Hahaha! Så kul och prata med.. :)
I like!!


Kerstin!!! jag är ingen slaktare jag lovar!!! :D


hittade MIN bil på blocket me som jag skall köpa.. Den står i Kungälv så den kan jag spana in.. ;)
Här kommer en bild! :D 
image158
I mina drömmar har jag råd  ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur sökte du jobbet? o vart hitta du de?

2007-10-15 @ 22:28:15
Postat av: Jasmine

vem är det som undrar???

2007-10-15 @ 22:45:07
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

sara heter jag, o jag har själv haft funderingar till o jobba där men aldrig blivit av..

2007-10-15 @ 22:54:52
Postat av: Elleonora

Riktigt fin bil! =) Me like Audi! *någon som snokar runt.*

2007-10-16 @ 10:15:01
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: tjockis

haha fan va gott, då kommer jag upp ska hitta en såndär ledig skithelg från skiten bara :)

2007-10-16 @ 11:05:27
Postat av: lyx

de är du visst det! :P

2007-10-16 @ 22:12:54
Postat av: Jasmine

Lyx Neeej!!! skulle aldrig skada dig! mer än med alkohol! ;P

2007-10-16 @ 23:08:00
URL: http://jasminejohansson.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0