GE MIG DECEMBER

Vad jag vill att det skall bli december nu så att man får åka ivääg!
Tänker på det hela tiden! Snö! Hoppas på massvis med snö!!
kallt och mysigt! Vill åka nuuu!!
Nästa vecka skall jag träffa linda från tandådalen! :)
Längtar nått sjuukt!!


men.. Back to reality!!!

Jobbat idag med, Lite lugnare än igår men ändå att göra. Kom med 6 bussen idag!  hur skönt som helst.
Massa jobbiga jävla människor på bussen bara!
4 st "coola" kids i typ 12 års åldern. Sitter och bara jobbar sig med ljud och skriker på bussen! Faan va irriterande!!
Sen var det en mamma med 3 barn som bara stod och skällde på dom!
Vilka jävla idioter det finns!! Sånt orkar man inte med då man är trött.. Usch!!!
Jobba imorgon med. Då är det ju som bekant måndag och alltså oftast stendött på Café Universeum.
Skönt det men ändå segt då mani nte kan komma ivägoch byta om försen tidigast halv 6, och ta bussen 6. men men. Tisdag skall jag öppna iaf! SKÖNT hemma i tid och som en normal människa!
Kommer mer och mer Norrlänningar till jobbet nu.. ;) mm äälskar norrländska!


Njaa. Idag vart det inget mer kul att berätta. Så detta är allt de intressanta ni får för idag!
Hejsan hoppsan

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0