Fredag kväll

Sitter och lyssnar på city rewind..!! Så grymma låtar så det finns inte!
Suttit och kollat idol och fredag hela veckan med mamma och pappa.
Käkat ostbågar! MMMmm så gott det är.. :)

Sen ja.. Började med att åka och träna idag, Nya pump passet. De e nice. :) Var lite trött i kroppen då jag kom till jobbet.
Passet slutade halv 10, duscha snabbt och köra till jobbet.  Började egentligen 10 men fick komma lite senare för vi har praktikant, som självklart vart sjuk idag! Typiskt! Men 10.10 stämplade jag in :) Så snabb var jag!
Inga köer igenom Tingstadstunneln! De e nice. Bara köra hela vägen.. :) hehe..  Jobbat var det lugnt på, tills lunchen började. Jäävlaar vad hamburgare jag gjort idag!! hur många som helst! Och när jag väl var klar med en bong med regnskogsburgare kommer det typ 4 till.. DRYYYGT!!! Han ju inte med att göra någonting annat. Jo skära melon! Haha. Och äta melon med.. :) Gott..

Linda från Tandådalens Wärdshus ringde förut och sa att hon skulle till Göteborg snart och att vi skulle ses.. Verkar riktigt trevlig.. :) Gaaah ge mig December NUUUUUU så man får åka iväääg!!! Mamma frågade förut om jag kommer vara ledig något så man kommer hem till Kungälv.. Och de sa ja att de är man nog. men om man åker hem är tveksamt! Det återstår att se! men jag brukar inte vara den som är den och längtar hem så.. We will se.. :)



Åååhh  Kass planering. Riktigt kass.. :( Hoppas det inte blir så..  :(




image139image138
Kände för att lägga ut bilder på dom. :)


Kommentarer
Postat av: tjockis

man kan inte klicka på din bilder längre ju.. men men ikväll är det deg igen, gottigt.. ringer dig efter min träning, för du jobbar nu tror jag=)

2007-10-06 @ 13:22:41
Postat av: lyx

dom e fiiina!

2007-10-06 @ 19:18:10

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0