Drömmar!?

hur skall man tyda drömmar? Betyder det något speciellt om man drömmer om någon person?

De senaste nätterna har jag börjat drömma en hel del om en viss person. Det är allt från att man bråkar, till att jag är hos personen utan denne. Att jag och mina vänner ska festa där, att "vi" är någonstans tillsammans!?
Det är riktigt skumma drömmar. Som inatt. Vi i de gamla laget då vi var små, vi hade vart och spelat match någonstans, vet ej var, men sen så skulle vi till denna och förfesta. Jag cyklade först och visade vägen. Och alla andra åkte bilen bakom. men vi kom aldrig fram. Men hur kommer det sig att man drömmer om sådant? Att man drömmer om någon som inte skall drömmas om?
Skulle ändå varit skoj att veta vad drömmar betyder, Oavsett om det är bra eller dåliga drömmar.
Hmm.. Ja det är wierd.

Ja det är en fundering jag har .  Men varför just om Dig?

Ajaa... Så är det iaf...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0