Disney Chanel

nu är disney chanel fixad också! pappa bytte några kanaler idag. då la jag in disney chanel och toon disney! Grymt! Nästa veckas sjukskrivning kommer gå lätt igenom.. ;) grymt!

Men nätterna skall man ju ta sig igenom med. Hmm. och det är lättare sagt än gjort.. Vaknat vid 3 nu 2 nätter i rad och har hur ont som helst! så skall man ta nya tabletter. Eller brustabletter är det, men det är inte så lätt, kan inte svälja och det gör ont ända upp till örat. Sen efter 30 min då dom börjat verka.. Sen mellan 6 och 7 vaknar man Igen av att man har sjuk smärta! är det så inatt igen så ringer jag Sahlgrenska kl 8 imon bitti och hoppas på att man får starkare smärtstillande! Det är inte kul detta.. :/  Men do bad for me....

Skall nog ev till Fritids imon med och hälsa på! KUL ! :D



Stefanie! Du förstår precis allt! Du är så bra! Och du vet att jag inte sviker dig! Hoppas Skrutt passar dig! Så söt ju :D
Hoppas också att det blir som vi hoppas med "Hampus"!  You know, To good to be true ;)


DU , du ger mig verkligen fjärilar i magen!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jävlar vilken ball fågel! haha, mamma skratta så hon börja gråta :P
Hoppas allt är bra med din hals!
Pösssssssss

2007-11-01 @ 12:06:07
Postat av: Hemlig beundrare

Allting är för bra för oss ingetligen, Vi duger bara till varandra, Haha! I´m always a phone call away :)

2007-11-01 @ 19:23:58

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0