Desperate Housewifes

Nuu är desperate housewifes slut för idag!
haha det är grymt! I love it!!! ;)

Vart hos polisen idag. Gjorde svenskaprov. Tro fan att jag inte klarade det. 90 var godkännt gränsen och jag fick 88!!! Hur surt var inte det då!!!!!!!!!!!!! Så gick till MQ och shoppade en tröja av Ann.. :) gör fiin!! Sen var man och hejja på kajsa på fred perry.. Sen när jag skulle till spårvagnen så vem springer man inte på om Cissi!! Alltid lika kul och träffa henne, dock att detta var oplanerat! :P hehe.. men snart skall vi på't igen!!
Sen vart jag och jobbade en stund.. 15.30-18.00. verkligen meninkslöst men pengar är alltid pengar!!! :P
Alla fastanställda skulle på nått möte så vad gör man inte för slavfabriken :P
Och nu är jag trött! Som faen me! sova snart tänkte jag!
Ska ut och åka med min lilla röda pärla imon med!! :) Vi måste motionera ;P haha.
Hoppas på skönt höstväder imon!! I like it.. :)
Måste köpa vantar Och vantar som man kan ha i snöön!! :D
Har kanske hittat ett par termosar nu.. Göra fina! :P ska bara dock orka prova med! haha..
Näpp dags att göra sig iordning!!!

2 days left.. =/ =/ =/ =/

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0