Dagens uppdatdering?

Nu sitter jag och kollar på Joey! Han är ju så grym så det finns inte.. :) Sen efter det kommer vänner och 21.00 Desperate Housewifes!!! Älskar det!!

Dagen förövrigt då??
Vart uppe hos farmor och farfar en snabbis, skulle byta något batteri. Sen åkte jag och Kajsa in till staden för hon skulle jobba och ja shoppa lite saker!
Var inne på Stadium där ja köpte en till Sporttopp. Gör skön så var tvungen att köpa en till, Ljusblå blev det denna gången.. :) Sen tog vi vagnen över till brunnsparken och gick över till NK. Var inne på Quicksilver butiken. Jäädraar vilket paradis!!! Så snygga jackor, Vantar, termobyxer va! Täänk om man hade haft några tusen extra så man kunde köpa allt man ville ha ! :D Hitta sjukt snygga vantar, 750 bara :S:S :P Men det kan nog bli dom iaf, Även maassa snygga termobyxer, Även där dyrt. Menmen. ;) Ska man iväg så skall man! Haha.  Sen började Kajsa jobba och jag strosade runt själv. Hittade nagellacket jag ville ha. Målat det så fint nu. :) Ett halsband. Ja de var allt för idag! :P Sen åkte ja å handla grejer till mat. Lagade det och nu sitter jag här.

Min något pantade syster tänkte ju med röven och började spatsera runt i huset med sina jävla ridkängor som är sjukt leriga! Så hela jävla huset är grusit just nu! Ink mitt ruum!! Puckooo!!!  Usch!
så fick ju ta fram dammsugan och dammsuga hela undervåningen.


Försöker få pappa till att vi skall åka till USA nån vecka nu innan jag opererar mig..  Gärna näst nästa vecka! ;) Mamma tycker pappa och jag ska åka å hälsa på deras kompisar i New Jersey. :) Jag viiilll!!! Vi har till och med kollat biljetter! Så kanske kanske! Men tror inte dte. Men jag ska tjöta meera.. ;) Jag viiill åka och sola och gotta mig!! :) Han vill me egentligen, ;) hehe..

Ska nog ta mitt skåp under Tv och städa det imon. TRååkiiiig men välbehövligt om jag skall få in all skit i det som ligger på mitt bord! :P noch mitt golv, och min säng. :P   ett skåp fullt av SKiiiit är vad jag har! :P Kanske kanske skall gå igenom min gardedrob med? Hmm får se;)

Nu har ni kära läsare fått min dag att läsa!

Vad tycks föresten om min blogg som jag kämpat med att få fin? :D Dock under konstruktion men ändå!
Fått lite hjälp med ! Tack :D


Kommentarer
Postat av: tjockis

åk till usa så får du allt du hitta inne på qviksliver för typ halva priset.. det är hur bra som helst där över! och det kostar att vara snygg i backen :D hur kul osm helst att du kommer iväg haha, ska hitta en grym avskedspresent också :)

2007-10-02 @ 21:21:18
Postat av: Anonym

fan va du grejar Jasse, hur orkar du ;) stolt över dig ju! och stolt över mig själv, kommenterat 2(!) gånger på en dag :D

2007-10-02 @ 22:41:31

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0