Bloggiblogg

En sak jag inte hunnit blogga om är ju fredagskvällen! :P Eller fredagen i sig.


Pump på fredag morgon då. Men jennifer och jannie.. Sen så vart det Kungälv med Jannie! Luncha och så på salladsbaren! :) Karro kom en svängis med!!

Sen var det hem och dega en stund innan man började göra sig iordning för kvällen.. Förfest hos maria! Var sjukt många där men det var trevligt. :) Sen blev det att dra vidare till Olearys där Peter Siepen var och lekte Dj! Men jaa. det blev inte så långvarigt för mig! Haha.. av en del orsaker! :P men hemmåt bar det av strax innan 2! Maria och Karro gick med, dock gick jag åt andra hållet.. :)


Lördagen var ju dock inte lika rolig. Haha.. Blev att åka och köpa Caandy på kvällen. KOllade nån film jag hittade hemma.. :)

senare på kvällen blev det en del msn med David! Som senare resulterade en "stund" i Telefon!!!
Shiiiit! Bliv helt salig då den breda ösjötskan svarade i andra luren! Vadå lätt människa! Pratar ju om allt verkligen. Inge svår människa det där inte! är han så mysig i verkligheten som i telefon lär det ju vara en drömkille! ^^,
Kommer höras ikväll med.. Det gillar vi.. ;) mmmm...



Idag blir det handboll iaf! Kungälv- IVH Västerås.. All my pals som spelar så måste ju stötta.. :)  Skoj är det iaf!
och Tjockis skulle börja i måål! weehoo!! :D Nää det skall bli kul.. :) Hoppas på 2 poäng idag iaf!

Sen imon kl 19.00 skall jag fika med Linda från Tandådalen! Yeees!
Vill åka nuu!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0