Avrättning nästa

Om exakt 12 timmar kan jag tänka mig att jag inte har några halsmandlar kvar!!
Fy FAAAn va ont det kommer göra efteråt! Aj aj aj.....
Har hört olika versioner på de onda efter operationen. Själv förbereder jag mig på det värsta. Då kan det bara bli bättre! Har ätit min sista måltid på en obestämd framtid.. Får se när man kan äta igen..  Eller ens dricka något. 
Har iaf förberett mig här hemma, lånat massa filmer, typ, Shes the man, bambi 2, Hitta nemo, Blades of glory, showgirls, m.m. Blev ingen ny vänner box. Tror jag kommer klara mig! hoppas på en del starka tabletter så man sover sig igenom dagarna!!

06.30 kommer skjutsen till Sahlgrenska!!


Nog pratat om avrättningen!!!


Dagen då!
Vart med Jennifer på Allum, Fick handlat mig en jättemysig halsduk, vantar, nagellack, en nagelklippare, en ögonskugga och pensel! Nice.. :)
Avslutade shoppingen på Max och senare på Maxi där vi handlade clementiner!! Gott! Sen hem och bara vända i princip! Sen åkte jag ner till mina små snuttar! Anton och Elliot!!!! Dom är så sjukt underbara dom killarna!
Elliot som sa att han skulle ta med sig Louise ut på stan på nätterna då han är i 18 års åldern, ocg ringa mig för att de missat sista bussen hem! Haha han är för go! det skulle jag vilja se! :P Han förstod dock inte vad vi menade men iaf! SÖTNOS!!
Sen vart det hem och fixa inför imon, Ta bort nagellack, pilla ut alla hålen i öronen, hela 8 st! tänker dock inte ta ut det i targus! för då får jag inte i den och de lär säkert läka ihop! Också inte naveln!  som sagt ätit min sista måltid, skall bädda rent i sängen och har städat rummet!

Haft en liten smskonversation med David nu ikväll med!
Var bevisat att hans korsband är av nu. Stackarn. Tråkig tid framför sig. var i sthlm nu med....
Hoppas det löser sig!!!

Aja.. Nu skall jag bädda rent och sen lägga mig!
Natten till fredag kommer jag nog tillbringa på sjukhuset.. :/ ysch!
Så tja då gott folk!

Min nya fina tröja jag köpte i går! så nöjd:)

Kommentarer
Postat av: tjockis

heeej, hoppas allt gått bra idag, tänkt på dig hela dagen! kommer förbi dig imon en sväng.. vet iofs inte om du är hemma men jag får väl försöka iaf! du är bäst fetis

2007-10-25 @ 18:30:48
Postat av: Anonym

ur känns de?

2007-10-26 @ 12:00:48

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0