A day of....Again

Åter en dag man vart ledig på!
Man har blivit lite bortskämd att vara ledig och inte göra någonting.. ;) skönt faktist! Kommer ju ändå bli en del jobb nu i vinter! haha.
vart på lunchdejt  med Jennifer idag! Vart var vi och åt? Jo, Salladsbaren! Den är ju otippad! Vart där ett par gånger.. :) men gott är det och mätt blir man. idag tog vi till och med efterätt. en svengo muffins.. :) Riktigt gott!!!
jaa vad har man gjort sen dess? Not much!! Goast så.. ;) Jag har blivit sjuuukt lat. men det får man vara ibland.. ;)
Pratat med David idag igen, den är också otippad va? :P But i Like it!  Har fått lite bilder från Sports Camp av honom.. Där finns både finare och ehm ja mindre fina!  :P Haha. han vet ju vad jag menar;);)  Även uppträdandet på Discot!  så bra! Hel rosa med! Grymt! Tänk om handbollen med kunde få rosa tröjor.. :) Jääklar vad snygga vi skulle vart! :P Ååh jag vill NU!
massa man vill göra här i livet..  och det kommer ju till sommaren ändå :)
besök i fjällen ja de hoppas jag på du! ;)


Aja nu funderar jag på att ta mig något att äta, börjar bli lite hungrig. Sen 21.00 kanal 5, Desperate Housewifes!
Får se vad man skrapar fram iaf.
Ska ev åka och kolla på bil (beil ;) imon med me Pappii!! weho! Kanske denna gången :D
Har dock ingenstans att ha den men de löser sig. :P


later, later ;)

Kommentarer
Postat av: lyx

snygg du fått bloggen nu =)

2007-10-16 @ 22:14:02
Postat av: Jasmine

taaack Lyx!!! :D

2007-10-16 @ 22:49:35
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: michaela

taaack :D

2007-10-16 @ 22:55:45
URL: http://jennymichaela.blogg.se
Postat av: kaaj

jooo, du har visst nånstans att ha den nu! Kajsa fixar :)

2007-10-17 @ 18:31:03
Postat av: Jasmine

kajsa är bra!! :P Hihi..

2007-10-17 @ 22:17:21
URL: http://jasminejohansson.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0