22.22, Önska sig något??

Nu är det kväll. För er som inte insett detta...
Klockan är 22.22 och desperate housewifes är slut..  Spännande nästa vecka.. Lööve desperate!!!
Har ont i halsen nu. Även ont i mina kindtänder på högersidan. Antagligen efter operationen.. hoppas det går över såsmåningom bara..  Ska vänta så länge jag pallar innan jag tar smärtstillande igen! Så man kanske sover längre än till 5 imon bitti innan man vaknar och måste ta ny. Varje dag mellan 5 och 7 har jag vaknat! Segt. Menmen.. Har ju inge bättre för mig på dagarna ändå så kan ju sova bort dom med. Fasten jag lyckas fördriva tiden riktigt bra! Dom går. :)
Men hoppas denna sista tiden i Kungälv går fort, Riktigt fort! Vill inte vara kvar här!  Så obetydlig så vad gör det om man försvinner lixom? Vill åka NU! Är så trött på allt!!!!!
Borde egentligen börja tänka snart på med vart man skall ta vägen med jobb och allt till sommaren.  Eller det tar jag i vinter, som egentligen är här typ, snart! men men.
Hoppas verkligen på det bästa när det gäller en annan sak med. hade vart nice. Riktigt nice.

Sen är det helt sjukt hur intressant (?) jag är. En massa nyfikna som läser min blogg varje dag. Men knappt någon som komenterar. Intressanta grejer måste jag väl skriva eftersom så många läser?
Aja..


Ha ett bra liv alla........

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0