Universeum

Detta arbete tar på krafterna, är helt slut då arbetsdagen är över.
Sen blir det inte bättre av att man står upp konstant i ca 12 timmar, Kanske en kvarts lunch då, eller näee, inte ens en kvart fem minuter kanske.. Ja det är ju suveränt. Stressar runt på ett halt golv och bara väntar på att man skall halka och typ få en kastrull kokande vatten över sig. ja det är ingen bra arbetsmiljö, inte någonstans.
Fick gå upp 4.10 idag, var som en zombie. Cyklade ner till busstationen 04,40, 04.50 gick bussen.
Sjukt tidigt och det är sjukt att komma in 1 ½ timma innan arbetspasset egentligen börjar, För att man måste preppa så att man hinner med dagen..
Det är Både mysigt och obehagligt att komma in som första person i en sån stor byggnad. Allt är så tyst alla djuren sover, dock inte en liten ankunge i dammen utanför som simmar runt ensam,
Man åker upp i hissen, byter om. när man ska ner och trycker på hissen öppnas dörrarna, men tänk om den inte gör det! Och man tror att man är ensam i huset, men det visar sig att hissen är på en annan våning. Den dagen blir jag rädd..

Men allt blir bättre då man kommer in i köket och får igång, ugnar, radio m.m. Då hör man inget annat, sen bara dörren, och då vet man att det är jessica, och sen är allt igång.
Pratet, skrattet, och stressen.

Ja hur lång tid skall det dröja tills ännu en går in i väggen, hände ju senast i Tisdags.. Vem står på tur?



Förövrigt känner jag mig helt åt helvete, Men vem rör det mer än mig? Är så osäker på mig själv, trivs inte med mig själv. När ska man känna sig lyckad åt någonting? När ska man känna sig uppskattad?


Nu är det iaf dags att sova, ska ju upp 04.10 imorgon med. Men då ska jag sluta 4. Jobba gärnet!
Längtar tills Måndag, Ledighet, i Tre dagar....

Kommentarer
Postat av: alex

kom igen tjejen, du är grym som jobbar så mycket! kämpa på nu, det kommer vara värt det i längden! puss!

2007-07-26 @ 21:10:07

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0