Tomt.

Känns riktigt tomt just nu..
Många tankar har gått till dig, men även tagit bort allt som du skrivit eller ngt.
Det är DU som förlorat på det inte Jag!
Hoppas du inser det men då står du där själv.
Men det är bäst såhär. Du är inte värd mig. Jag är värd någon bättre!
Alla säger det verkligen så det borde ju stämma.. :)


Vaknade halv 8 i morse av massa jävla kranbilar å skit utanför. Blev att Plocka upp datorn i sängen och nu har jag väl sökt en 5 olika jobb i fjällen över vintern.. :) Får se hur det blir med det men söka går ju alltid.


Får se med om man stannar i Kungälv eller om man åker ner till Eslöv.
Jag tänkerotänkerotänker.;)


Vännerna är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

gumman, blir det kanske eslöv för din del? :O :D

2007-07-30 @ 14:21:21

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0