Singel.......

Singel igen, Ja de är en vanlig sak för mig...

Men nu är du borta på riktigt, nu har du valt..
Är jävligt ledsen över det men det är väl så här det skall vara...
En del tårar har det kommit idag... och mer lär det komma...
Just nu finns det inte ens ord, vet inga känslor längre just nu.. Känner mig så sjukt tom bara...

Men utan mina underbara vänner så hade jag fan inte pallat! Det gör jag ifs inte nu heller...... men att ni bryr er betyder sjukt mycket!!

Tack Nettan för att du kom och hämtade mig! Betyder sjukt mycke!!

Kanske drar ner till Eslöv nu i några dagar.. Så man slipper påminnas.....
Ni är helt underbara ni två där nere, Stefanie och Jesper!!

Ska sova nu, eller iaf försöka.............

Kommentarer
Postat av: ...

Det hjälper inte att fly från sina problem och jobbiga saker..

2007-07-30 @ 23:36:59
Postat av: Jasmine

Till ...!
Jag kan ju inte påstå att jag flyr från dom heller, Men ibland kan det vara skönt med en förändring i vardagen så man hinner tänka bara några dagar. Men jag bor ju här, där allt som påminner finns.
Sen kan du ju stå för vem du är med..

2007-07-31 @ 10:18:53
Postat av: ...

Gillar att va anonym.. ;)
+att du ändå inte vet vem ja é..

2007-07-31 @ 13:15:09

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0