Night

Ja idag har man varit med mamma och margita på plantagen..
inte så skoj kanske.. :P men jag kollade in fiskarna.. :) Funderar på att skaffa akvarie å hela paketet..
De är så sjukt fint och mysigt...

Sen va jag å mamma och handlade mat, och jag fick laga mat.. för jag gör god mat.. ;P
Sen åkte vi till farmor och farfar å fika..
när jag kom hem kom kajsa hem och tjötade.. Lite om Han som är raderad, Sebbe å allt annat.. :)


IMON då blir de feeest! SKa bli as grymt!! Kerstin och Jag skall festa som bara den.. Laddade till tusen.. :)
ska på systemet imon med.. yeee..
Träffa Cissi imon på dagen me! Syrran! Hoppas på bra väder.. :)


LOVE M-kulor lilla påsen.. ;P SÅÅÅ BRAAA!  Marstrand

Kommentarer
Postat av: alex

HEJ JULGRANSKULA!!

2007-08-06 @ 15:22:09

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0